یک میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای| قاچاق موادمخدر با تاکسی جنایت خونین مرد خشمگین بر سر گرفتن حضانت فرزند دستگیری گنده لات‌های نازی آباد محکومیت مزاحمان تلفنی اورژانس ۱۱۵ به نظافت آمبولانس‌ها انهدام باند فروش سلاح‌های جنگی در تهران (۳۱ تیر ۱۴۰۳) واکسیناسیون بیش‌از ۸۵۰ قلاده سگ در شهرستان طرقبه‌شاندیز (۳۱ تیر ۱۴۰۳) شکارچی سابقه دار دختران جوان در دام پلیس دستگیری ۷ قاچاقچی در مرز تایباد خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

تاریخ واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ها + جدول

  • کد خبر: ۲۳۸۴۵۳
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
  • ۱۱۹
تاریخ واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ها + جدول
واریز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی طبق روال معمول بر اساس حروف الفبا از امروز در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده و تا پایان روز ۳۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، جدول تاریخ قطعی واریز حقوق تیر ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه براساس حروف الفبا از بیستم تیر را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

تاریخ واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ها + جدول

متناسب سازی حقوق بازنشستگان

فیش حقوقی تیر ماهِ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد. بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

رقم افزایش حقوق بازنشستگان

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳، ۴۰ درصد خواهد بود.

در بند الحاقی یک ماده ۲۹ لایحه برنامه هفتم توسعه، برای عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر مشمول کسور شاغلان مشابه و هم‌تراز، دولت مکلف است تا پایان سال سوم برنامه به نحوی عمل کند که در سال اول (۱۴۰۳) معادل ۴۰ درصد و در سال‌های دوم و سوم (۱۴۰۴ و ۱۴۰۵) هرکدام ۳۰ درصد مابه‌التفاوت حقوق تا ۹۰ درصد یاد شده در حقوق بازنشستگان اعمال شود.

خبر خوب اینکه بنا به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، آئین‌نامه اجرایی این بند از برنامه هفتم توسعه به تصویب هیات وزیران رسیده و به‌زودی مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان واریز خواهد شد.

داود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بازنشستگان عزیز! الوعده وفا؛ خبر‌های خوشی در راه است. با عنایت به تصویب آئین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه روز یکشنبه (۳ تیرماه) هیات دولت، در روز‌های آینده مبلغی به‌صورت علی‌الحساب در وجه بازنشستگان گرامی پرداخت خواهد شد تا پس از صدور احکام متناسب‌سازی، تسویه قطعی به عمل آید.

منابع مالی موردنیاز برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق‌های دولتی از محل افزایش یک درصد مالیات ارزش‌افزوده به مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

همچنین برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، در قانون بودجه امسال پیش‌بینی شده است که دولت ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از بدهی خو را به تأمین اجتماعی پرداخت کند تا همسان‌سازی اجرایی شود.

تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد؟

در روز‌های قبل از پانزدهم تیر، سه میلیون تومان بابت علی‌الحساب همسان‌سازی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شد؛ پیش از آن، همین مبلغ برای بازنشستگان کشوری و لشگری واریز شده بود؛ اما در هر حال، مشخص نیست که آیا این ماه (تیرماه) نیز علی‌الحساب همسان‌سازی برای کارگران بازنشسته واریز می‌شود یا خیر و اجرای آن از چه زمانی آغاز می‌شود.

سیداحمد حسینی، فعال صنفی بازنشستگان تامین اجتماعی در این رابطه می‌گوید: متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، لشکری و کشوری سال‌ها قبل کلید خورد و اکنون در برنامه هفتم به عنوان یک تکلیف قانونی مصوب شده است؛ براین اساس، باید از ابتدای امسال اجرایی شود.

او افزود: من از خانواده‌ای کارگری هستم که پدرم و برادرم از دنیا رفتند و همسان سازی حقوق خود را به چشم ندیدند و خدا می‌داند در جامعه بازنشستگان کشور، چند خانواده دیگر مثل خانواده من هستند. بیایند تا بازنشستگان زنده‌اند، دستور اجرای همسان‌سازی را صادر کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه باید از فروردین ماه همسان‌سازی برای همه بازنشستگان اجرایی شد؛ ادامه داد: هر چند در این تورم مبلغ همسان‌سازی بسیار کم است، باز پول چند قرص نان برای بازنشستگان می‌شود و همین هم غنیمت است.

منبع: اقتصادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۲۵
غیر قابل انتشار: ۴۲
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
3
22
هنوزحقوق تیرماه واریزنشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
ما بازنشستگان 35,بیمه پرداخت کردم وظیفه سوم است طبق تاریخ طبق تورم حقوق پرداخت کند نمی تونن کنار برند چه کشور به نابود سوق دادی شماها مسبب تحریم هستید وفلاکت مردم اگر حقوق ماراطبق قانون ودرست پرداخت نمی کنند خیابانی خلوت نخواهد شد پس اینقدر دروغ نگید
سلام کسی که اردیبهشت 1403 باز نشسته شده شامل یکسان سازی مشود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
1
14
سلام کسی که اردیبهشت 1403بازنشسته شده شامل یکسان سازی میشود
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
5
10
ای کاش ارزونی میشد تا آخر ماه حقوق مستمری بگیران لشکری. به گرانی ها جواب گو بود مخصوصا من که مستاجرم خدایا اااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
سلام چون توایران همه چی بانزول پیش میره
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
6
17
سلام ای کاش شهرداری تهران یک اتاق بهم میداد بیشتر از اونم نمی‌خوام که اجاره ندم و به چه کنم نیفتم تا آخر ماه الهی خدایا اااا خودت کمک کن دیگه نه حالی ونه جانی برام مانده
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
2
17
حداقل بزاریدیه روز بگذره ازقولهایی که به ملت دادیداخه چه لذتی میبریدازازار دادن ملت
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
2
17
با درود .اینقدر مردمو سر کار نگذارید .ای آدم با شرف یک انسان اینقدر مردمو سر کار نمیگذاره .آخر و عاقبت نداره کارتون نکنید عزیزا نکنید گرامیا نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
3
15
هروزقول می دهند.میدیم میدیم بابازیرخط فقریم.اون دنیا
میدید
رضا ابراهیم نسب
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
4
20
پس چرا امروز بیستمالان ساعت ۲۰ هنوز حقوق مستمری بگیران با حروف الف واریژ نشده هر روز بدتر از دیروز است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
1
24
سلام حقوقم قبل ازظهرواریزمیشد هشت ونیم شبه هنوزواریزنشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
4
22
سلام والا ما که باز نشسته تامین اجتماعی هستیم حقوق تیرماه رو امروز بیستم باید واریز می کردن تا به این ساعت که23:20 است هیچ حقوقی واریز نشده ......بدبختن این ملت واقعا بد بخت که برای دریافت حق خودشون بعد عمری ...زدن هم باید اینجوری عذاب بکشن بخدا هیچ جای اسلام و قران همچین چیزی گفته نشده....
امینی
United States of America
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
4
27
واریز نشد

اول ماه حقوقا رو واریز میکردند
انداختن اخر ماه.

اول صبح واریز میکردند انداختت بعد از ظهر.


بیستم هم واریز نکردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
4
28
تو رو خدا خجالت بکشید با ۷ تومان و ۸ تومان حقوق اون بازنشسته به کدوم گرفتاری زندگیش باید رسیدگی کنه حداقل دستمزد باید ۱۵ تومان بشه اینقدر وعده های پوشالی ندید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
24
امروز ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۳ میباشد و هنوز خبری از واریز حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی با حروف آ نیست این فیش حقوقی در سامانه باشد آیا برای مردم قابل خرج کردن است؟ چرا مردم را نادان فرض میکنید؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
5
21
محمد حسین خدرلی حقوق من خیلی کم هستش من هفتادو چهار سالم هستش باحقوق دو میلیون هشت صد هزار تومان زندگی میکنم چند بار هم برای وام 30 میلیون تومانی ِثبت نام کردم ولی هیچ وقت به نامم در نیومد . رسیدگی شود لطفا خیلی به باز نشستگان برسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
2
12
مستمری ما بیستم واریز میشد چرا دیروز واریز نشد
ناشناس
Sweden
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
ص نوشته25 تیر27تیر1403هست هنوزحقوق تامین اجتماعی رانریختن ساعت12:41دقیقه شب هست قبلا25 صبح بحساب واریزمیشدولی چرااتامین اجتماعی کاری نمیکنه خسته شدیم بخدا?فکرکنم مخصوصاآزارمون میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
16
چرا خبر کذب واریز حقوق تیر ۴۰۳ تامین اجتماعی منتشر میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
1
17
چرا خبر کذب واریز حقوق تیر ۴۰۳ تامین اجتماعی منتشر میکنید ؟
امینیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
1
12
سلام . هنوز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که همیشه بیستم پرداخت میشد را پرداخت نکرده اند . این جدول‌ها هم بیهوده است
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
2
11
سلام امروز ۲۱ تیرماه هنوز حقوق بعضی از مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز نشده دلیلش چیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
13
چرا در سامانه حکمهای جدید سال ۱۴۰۳ را بسته اند وعلام نمی کنندلطفا جواب دهید متشکرم
نون خ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
5
7
طبق مصوبه مجلس ک ابلاغ شده متناسب سازی برای غیر حداقل بگیراس و اینکه اومدن به همه پول دادن خلاف بوده. حداقل بگیرا ک 3ونیم ملیون نفرن باید پولو پس بدن. چه بر سر مزوم میارن بخاطر اینکه بکشوننشون پای صندوق رای..
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
ببخشید از شما اجازه نگرفتن
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
فک کنم شما درجریان میزان کسر بیمه حقوقی که از بازنشسته هایی که حقوق بالا می گیرن خبر ندارید من سال۸۹غقط ماهی چهار صد هزارتومان از بیمه از حقوقم کم می کرده الان باید متناسب با کسانی که کمپحقوق پرداخت می کردن بگیرم
مسعود امیدی فر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
4
8
اگر می خواستید ماهواره به فضا پرتاب. کنید تا الان انجام شده بود ؟؟واقعا جای تاسف است اینقدر یک محاسبه سخت است (آیا برای حل تحریم هم باید شش ماه صبر کنیم بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی دیگر به شما مسےولین اعتماد ندارند میدانیم این هم معطلی میخواهید نصف مبلغ متناسب سازی را کم کنید
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
امروز۳۰ تیرهست هنوزحقوق ندادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
0
14
در حقوق تیر بازنشستگان تامین اجتماعی خبری از 1 میلیون علی الحساب متناسب سازی نیست! لطفا به حضرات اعلام فرمائید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
بادرود خدایا بااین حقوق کم چیکار کنیم هیچکس بدادمون نمی‌رسه فقط ماهی یک میلیون پول دارو میدم بهمن بگید چه کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
3
10
سلام بعد از ۳۵ سال کار حقوق که حق قانونی هسته باید با دلهره
ونگرانی با نذر کنیم بدن فیش گرفتم مثل ماه قبل ولی تو حساب مبلغ نیست این چه جورش هسته فیشو الکی می زنن وقتی پولی ندارن
ناشناس
France
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
سلام خسته نباشید منم یکی از اعضای مستمری بگیران تامین اجتماعی هستم من ک همش برای سربندی ساختمانها ب اتفاق استاد کارمان میرفتم برایم کارگر ساده رد کردند استاد کار با همکاری بازدید کننده تامین اجتماعی چنین کاری را کردند هیچ نظارتی واقعا صورت نمیگیره امیدوارم ک حق و حقوقمان از گلوی کسانی ک برام کارگر ساده رد کردن پایین نره واگذارشان ب خداوند بزرگ کردم ۰نگاه دولت ب قشر ضعیف باید بیشتر باشه چون همین ها چرخ این مملکت رو دارن میچرخانن۰لطفا توجه تان ب قشر پایین ک حقشان رو خوردن بیشتر باشه تشکر میکنم۰
..
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
6
9
هنوز هم خبری از واریز حقوق مستمری نیست
امروز ۲۲ تیرماه هست و همیشه ۲۱ واریز میشد تا قبل از ظهر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
سلام چرا هنوز خبری ازحقوق تیرماه نیست توروخدارسیدگی کنید. من یه خانم تنهاهستم بادوتا بچه چیکار کنم از حقوقمو ندن ازکجا خرج بچه هام دربیارم
توفیق محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
1
10
نمی دانم چرا هرماه ۳ تا۴ روز اینچنین غاز حقوق مارو باتاخیر پرداخت میکنید کاش فقط یک روز به مشکلات ما دچار می‌شدید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
0
9
یکی به اون بنده خدابه مهکمترعینکتو نگهدار خوشحالی برزمین پهن نشه مردحسابی هنوزاضافه حقوق نگرفتیم مخارج زندگی وتورم داره جرمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
0
10
چرا حقوق مارا واریز نکردن
س س
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
0
9
امروز ۲۳ تیرماه چرا هنوز حقوق واریز نشده
همیشه ۲۱هر ماه واریز می شد
مستمربگیرم
Sweden
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
0
11
فاصله حقوقی کف مدیران وسقف بازنشستگان فاصله بایدکم وکمتر شود که باعث رنجش این قشرنجیب ولایت مداربازنشستگان نشود
s
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
1
11
هنوز حقوق تیر واریز نشده برای ما تو جدول زده 22 اما امروز هم 23 شده هنوزی خبری نیست
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
0
10
سلام چرا حقوق مستمری بگیران واریز نمیشه
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
1
7
سلام چرا حقوق مستمری بگیران واریز نمیشه
ناشناس
Germany
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
1
8
سلام قراربود ۲۱حقوقارو بریزین‌پس چی شد تاالان خبری نشده
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
0
10
الان درموردهمسانسازی ۲۰بارخبرهاش تکراریه هیچ خبرجدیدی نیست چقدراسرار به تکرارخبررادارید ۱۰باریک خبررودادیددیگه بسه تکرارمکررات هیچ سودی به حال مستمری بگیربدبخت نداره اینم منت داره هی میکوبینش توسرمون بخدا هنوزنتونستم یک کیلو گوشت بگیرم دلم خوشه بازنشسته ام
s
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
3
7
این جدول کذب هست هنوز حقوق واریز نشده 23 واریز میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
8
در کانونهای بازنشستگی در همه استانها را باید با پهن تر و شل با افراد بی کفایت ودروغگو و دزدکه همدست با سازمان تامین اجتماعی هستندگل گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
13
چراحقوقانمیدین اینم شدمثل یارانه رفت به آخرماه هزار گرفتاری بدبختی داریم وای خدا ازدست مسعولین به کجابایدپناه برد
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
12
امروز ۲۴ تیره حقوق پرداخت نشده هر ماه ۲۱ حقوق پرداخت میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
1
11
تاریخ واریزکه اعلام میکنیدبه ترتیب الفباهمش باتاخیرواریزمیشه کاش کمی درک میکردیدکه واقعن اینقدرشرایط سخته که اخربرج دیگه پولی باقی نمیمونه وسروقت بریزید
صفا
United States of America
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
11
سلام‌ خواهشا برای وام در مورد شرط سابقه بیمه پرداز رو تجدید بفرمایید من مستمری بگیر هستم زن سرپرست خانوار با سابقه ۱۵ سال بیمه پردازی یعنی من احنیاج به اون وام ۳۰ تومنی ندارم تو رو خدا یه کم انصاف داشته باشید اخه این چه قانونیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
20
هنوز حقوق ها واریز نشدهلطفا جواب بدین
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
سلام من نمیدونم اینا که وظیفه محاسبه و واریزی حقوق بازنشسته ها و بقیه رو دارن خودشون قرار نیست یه روز بازنشسته بشن . با اینقدر و ضعشون توپه که این واریزیها پول تو‌جیبی بچه هاشون یا یه روزشونه که اینقدر براشون مهم نیست ‌ و عین خیالشون نیست
s
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
3
چرا حقوق ها واریز نشده بابا به خدا پول دستی گرفتم گفتم روز که حقوق رو میدین قراره برگردونم الان شرمنده طرف شدم به خدا
لطفا درک کنید همینجوری هم تو شرایط بد و استرس هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
2
سلام با سی وپنج سال سختی کار .اولین حقوق شد سی ام بعد پنجم وهفتم ودهم وسازنده بعد بیست وحال بیست چهارم شد بعد بیست وشش انشالله میشه سی ام نذر یک ماه طلب حقوق عین شرکت‌ها قبول میشه ولی خدایش دم شیطان گرم مورید نمیخواد
ایثارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
1
شما خدا یک کمی به فکر ایثارگران ورزمندگان جنگ باشید اینها کمک معشیت از بوجه دولت زندگی میکند اگر دولت دلش خواست برایشان ماهانه واریز ی بهحسابشان میکند الان تیر ماه است حدود چهار ماه است از سال ۱۴۰۳ گذاشته است هنوز کمک معشیت سال ۱۴۰۲را واریز میکند ما رزمندگان دردمان را به کی بگیرم به بنیاد یا سپاه زنگ میزنم راحت میگوید دست ما نیست باید دولت بدهید شماها حقوق بگیر نیستن بس ما رزمندگان زیر ۲۵ در صد ها بادامجانم یا اسراییلی هستم بیاید مارا بگیرد بدازد زندان
مریم
Finland
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
0
3
سلام مگر پیامبر ص. نگفته هنوز عرق گارکر خوش نشده دست نزده شو بدین آینه شماها هر روز یه بهانه یه چیزی میگین آیا خودتون متوجه هستن چکار میکنید بابا یه حقوق بازنشسته چقدر کار داره شماها میخاین وقتتون بگذره بیچاره بازنشسته ها واقااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
1
2
سلام دوستانی که فامیلشون ب داره حقوق ها رو ریختن براتون میشه جواب بدین لطفا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
خیرمن حروف ب هستم هنوزواریزنکردن امیدواردست عدالت گریبانشونوبگیره
حینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
1
3
سلام به اقای مدیر عامل تامین اجتماعی بگویدانقدر از هزینه حقوق می کویی از درامد تامین اجتماع بگو انقدر به اعضا ندادید که دولت انرا خورد
فتح اله خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
0
4
چشم درد گرفتم
هر چی نگاه کردم تغییری بجز ۲۲ درصد ندیدم.
کجا ۴۰ درصد افزایش دادید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
0
3
هنوز واریز نشده حقوق چرا تاخیر داره
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
0
4
سلام من بازنشسته هستم حروف پ امروز دوشنبه ۲۵تیر هستش ولی حقوق واریز نشده دوست عزیز توی که اخبار رو انتشار می‌کنی برو پیگیری بکن چند ماه حقوق افراد دیر واریز میشه بعدآ اخبار رو انتشار بده ممنون میشم پیگیری کنی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
0
3
سلام امروز ۲۵ تیرماه هست وهنوز از پرداخت حقوق بازنشسته که در ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ مباشد خبری نیست.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
0
3
یه باز نشسته بیچاره بااین گرونی و این حقوق کم چرا باید سر وقت حقوقش واریز نشه
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
0
2
حقوق تیر ماه رو۲۳ باید واریز میکردن،تاریخش مشخص نشده کی واریز میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
0
2
چراحقوق مستمر بگیران ریخته نشده این ماه
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
0
2
چرا جدول واریز حقوق تییرماه را اشتباه منتشر می کنیید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
سلام چون خودشون بدهکارند فعلا
ویدا باقری
Netherlands (Kingdom of the)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
0
2
سلام
امروز ۲۶ ۰۴ ۱۴۰۳ هست ، حقوق من ۲۳ هر ماه واریز میشه نهایت ۲۴ ، تا امروز واریز نشده ، علت چیه نمیدونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
0
3
هنوز حقوق ها پرداخت نشد لطفا اطلاع رسانی کنید کی پرداخت میشه
خانم محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
0
2
چقدر بیخیال هستیدجیب شماپرپوله گورپدربازنشسته ها خیلی بی پول هستیم چرابفکرمابازنشسته ها نیستید کاری کنیددعاپشت سرتون باشه نه نفرین
فریبا صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
0
1
ای کاش به قولی که دادن عمل کنند چندین ساله وعده همسان سازی دادن به مستمری بگیران تامین اجتماعی اما همیشه این قشر مورد بی توجهی قرار گرفته ..دولت دکتر پزشکیان این قشر مظلوم رو در یابین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
0
2
یک میلیون تومان بخورتو سرتان اصل حقوقمان سه روز با تاخیر هنوز پرداخت نشد
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
0
1
متاسفم اگر افزایش برا خودشان بود بی سروصدا پرداخت کرده بودند واب از اب تکان نمی‌خورد ولی برای بازنشستگان شش ماه سروصدا تااجناس گران وبعدازجان به لب کردن امان شایداعتبا ری تامین وسپس شاید دلشان برحم وبپردازند
به‌روز براتیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
0
1
شما بیا فیش حقوقی مستمری بگیران را اول تیر صادر کن وقتی قرار بود حرف ب تاریخ 23تیر واریز بشه ولی تا امروز 26 تیر واریز نشده صدور فیش چه فایده ای دارد
گوهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
1
0
آخه این چه وضعشه آخه فکر بازنشسته را با این حقوق های مصیبت نمی کنید جیب خودتان پره از ما خبر ندارید چه گناهی کردیم بازنشسته شدیم
فواد
United States of America
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
2
بااین حقوقی که بازنشسته میگیره کفاف ده روزانمیکندبرچه اثاث مبنائی داری حقوق بازنشسته راتعیین می‌کند ای یک لحظه خودتون راجای بازنشسته تامین اجتماعی بگذارید
بازنشسته بی پناه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
3
سلام.
ایافقط برای بازنشستگان تامین اجتماعی پول نداریدچراچنین میکنیدازخدابترسیدکمتربه این قشرموسپیدوبی پناه ظلم کنیداگرخداترس باشیدهمیشه پول هست.اماپول این صندوق دستدولتهای وقت وادوارگذشته وهرطوری وپاداش میلیاردی برای مدیران رده بالا واریز شده اما به خودشون که میرسه میگوییدپول نیست.یارب نظرتوبرنگردد. برگشتنروزگارسهل است
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
1
2
این افرادمثل ماکه اسممان رامستمربگیرگذاشته اید،مستمربگیرمیشوند،وچشم براه برای اجرای مثلاقانون شوک روانی،انتظار،شرمندگی ازخانواده ،این قشرم مظلوم روزگاری جای شمانشسته بودند،خداونده شماهارالعنت ابدی هم دراین دنیا وهم درآخرت کنادبهترازشمامیدانیم چندروزدیرترپرداختن وپول دربانک ماندن یعنی چه،،،،،،،،
آلبالویی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
2
سلام
آیا خود دولتمردان با این چندرغاز حقوق مستمری میتوانند زندگی آبرومندانه ی داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟
تآخیر چرا؟؟؟؟؟؟؟
سلیمه بیات
United States of America
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
1
سلام ماقسط داریم خواهشاسردقت واریزکنیدحقوقمانروالان ۲۶هستش قزاربود۲۱تا۲۳واریزب
شه این چه وضعیه
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
1
سلام طبق حروف الفبا۲۳ هرماه حقوق ما بایدپرداخت بشه بیشترماه ها بایکی دوروزپرداخت میشد ولی الان ۲۷ تیر هنوزپرداخت نشده بعداز۳۵سال پرداخت بیمه بایدبادلهره منتظرچندرغازبخورونمیره حقوق بمانیم تاببینیم چه موقع میل به پرداخت دارندخدایاخودت به دادمان برس ونجاتمان بده.
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
1
چرا حقوق مستمری بگیران بانک حروف ب واریز نکردین جواب بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
2
عجب مردم کم حوصله ای.. میریزند. حالا یکمیلیون کمتر چون اشتباهات اصولا بالاتر نمیریزه هی میریزه پایینتر‌. مثل قیمریزه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
درود برادر هیچی از پیامت دستگیرمون نشد انقد جغول بغولی بود کم حوصله ایم چون سالها زحمت کشیدیم و با همین حقوق که سر وقت واریز نمیشه زندگی میکنیم قسط بانک یه روز عقب بیوفته کلی باید معوقه بدیم بانک که حالیش نمیشه حقوق واریز نشده.ما مردمه کم حوصله ای نیستیم کم حوصله مون کردن اونم از دسته بیداده مسئولینی که حقوقای نجومی میگیرن ۳۵ درصد حقوق ۵۰ میلیونی اینا چقد میشه ۳۵ درصد حقوقه ۸ میلیونی ملت چقد میشه از دست گرونی ها از دسته قیمتهایی که مغازه به مغازه تفاوت داره از دست مسئولین که با ۸۰ سال ۹۰ سال میشن ریس جاهای مختلف ولی جوونی که به خاطر تعدیل نیرو بیکارشده سنش رسیده به ۴۲ سال ۴۴ سال میگن سنت بالاست جایی نمیگیرنش ایناست که مارو کم حوصله که هیچ روانی کرده.شرمنده م
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
1
0
هنوز حقوق ها واریز نشده تصمیم میگیرند بعد هم خوروش دل و جگر میخورند
مریم جهانگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
1
چرا حقوق واریز نشده ۲۵ واریز میشد چی شد پس
بنده خدا
United States of America
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
2
خدایا . خدایا . خدایا . مگه بازنشستگان بنده تو نیستند . که باید حقوق و مزایای زیر خط فقر بگیرند ؟
baran
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
1
سلام
بابا وقتی حقوق هارو نمیدین چرا الکی میگید طبق جدول واریز میشه
بابا اینقدر دورغ نگید .کو پس حقوق امروز چندمه ولی خبری نیست
فکر نمیکنید ک این حقوق بگیر بدبخت نیاز داره به اون چندرغاز پولی ک از بازنشستگی میگیره
بازنشسته بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
1
1
خدا دروغگوها رونمیبخشه چرادروغ میگیدوچاپش هم میکنید برید یه کم تحقیق کنید اینقدر تنبل وتن پرورنباشید من نام فامیلم با حرف ب شروع میشه وطبق جدولتون بایدبیستودوم یاسوم پرداخت میشد اماامروز بیست وهفتمه حتی یک ریالم واریز نشده واقعاً که نام تزویرو ریا برازندتونه
ناصر
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
فقط باید وزیر کار و مدیر عامل تامین اجتماعی رو عوض کنن و دو نفر کاربلد رو به این پست های حساس بگمارند تا بلکه به حق و حقوق ما بازنشسته های تامین اجتماعی رسیدگی کنن.
ح
France
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
1
هنوز حقوق به حساب بانکی ریخته نشده کی ریخته می شه مردم سر کار گذاشتین
رادین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
1
سلام امروز 27 تیرماه و هنوزخبری از حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست...مگه اصافه حقوقهای فروردین و اردیبهشت رو برای خیلی از عزیزان واریزنکردن اتفاقی افتاد؟ حالا این ماه هم حقوقارو با تاخیر واریز کنن..هیچ اشکالی نداره..از ماست که بر ماست
ف بهلول
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
3
یک حقوق میخان برای مستمری بگیران واریز کنین اینقدر تاخیر چرااا
شما حساباتون ر هست ما مستاجریم و موندیم چکار کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
4
امروز ۲۷ است وهنوز حقوق ۲۲ را واریز نکردند
بی نام زن خانه داروباهزاربدبختی وبدهکاری
Sweden
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
چراامروز27تیر1403هست الان ساعت1:4دقیقه نیمه شبه ولی حقوق رانریختن مگه صدقه میخواین بدین هزاربدبختی دارم وبدهکارم?‍♀️
سوسن صدریپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
2
در جدول روز 25 ماه واریزی ثبت می‌شود. در حالیکه روز27 ماه پرداخت میشد که هنوز واریز نشده است. لطفا شرایطی فراهم شود که پرداخت اقساط بانک قبوض وسایر پرداختی ها که منوط به دریافت حقوق است دیرکرد آنان سبب بد حسابی ما نشود. تشکر
ط.چ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
3
چرا هنوز بازنشستگی واریز نشده!؟؟ خیییلی دیر شد!!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
خدا ازشون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
چون سودبیادروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
0
بازنشسته ای که حالا بعد مدتها کار درگیر بیماری در رابطه با کار شده و کارفرما هیچگونه مزایایی براش در نظر نگرفته چکار کنه میگن برید بیمارستان تامین اجتماعی اخر بیمارستان یه شهر دیگره و انجا فقط به افرادی که اشنا دارند خدمات میدن مگر حقوقمان چقدره که بخواهیم چند بار بریم بیاییم میگن پول بعضی داروها بیمه نیست و باید آزاد حساب شه میریم دکتر همه چیز ازاد داروخانه داروها را ازاد میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
0
از خودتا ن خجالت نمیکشیحقوق کجا افزیش دادی من خودم یه مستمری بگیر با نک رفا هستم
ن.م
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
0
بنده با۹تومن حقوق یک زن سرپرست خانواده بایکپسر۲۰ساله بامستاجری حتی یک پول خرید نون وماست ندارم که خوراکم راتامین کنم هرروز میگین حقوقها رااضافه میکنین لطفا بفکر زنان سرپرست خانواده باشین جزحقوق پدرم هیچ حقوقی ندارم ۵۰سال دارم جایی هم کاربهم نمیدند میگن سنتون بالاست .حتی باپسرم یک مسافرتم نرعتم دولت یکم به مارسیدگی کنه یک حمایت بکنه مارا هزینه واسکان مسافرت بده بتونیم حداقل یک سفر بچه هامون راببریم نه خوراک نه تفریح بخدا دیگه به ستوه اومدم.
صدر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
با درود ،
با اینکه در جدول تاریخ واریز حقوق از بانک رفاه برای حرف ( ص ) ، 25 ام درج شده ولی تا این تاریخ که 27 نیز به پایان رسیده هنوز واریزی انجام نشده !!! پس کی واریز خواهد شد ؟!!!
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
سلام . من از اول فروردین نامه ترک کار گرفتم . واز محل کار اومدم بیرون به عنوان یک باز نشسته ولی بعد از چهار ماه هنوز هیچ حقوقی دریافت نکردم بعد از چهار ماه دویدن بین تامین اجتماعی و محل کارم تازه تامین اجتماعی فیش حقوق صادر کرده ولی هنوز حقوقی واریز نشده . چرا بازنشستگی با این فلاکت و چرا پرداختی به بدترین شکل ممکن . تمام دنیا به بازنشستگان کار احترام و تحصیلات ویژه میدهند ولی در اینجا دریق از حقوق سر وقت به کجا چنین شتابان میرویم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
اینم از تعطیلات ۲۸ شده هنوز حقوقا واریز نشده هرماه ۲۴ واریز میشود مردم به حقوق و پول نیازمندن نه خرافات عرب
ناشناس
United States of America
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
تورابهانسانیتبه فکرانسان های دیگر باشید
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
حقوق من هنوز طبق جدول پرداخت نشده
تاکی برنامه های غلط رو درست خواهید کرد
بازنشسته
United States of America
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
من درگروه الفبا،ب،،هستم امروز ۲۷تیرماه هست هنوز حقوق دریافت نکردم درصورتیکه طبق جدول باید ۲۳تیرماه واریز میشد علت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
چرا طبق جدول هنوز برای من چیزی واریز نشده
مرجان چگینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
چرا حقوق ها واریز نمیشه باید ۲۵ میدادن هنوز واریز نکردن آخه این چه وضعشه مردم گرفتارن واقعا عوض اینکه سر وقت بدن همش تاخیر میندازن
پالار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
باسلام.
امروز تاریخ ۲۸تیر ۱۴۰۳
هنوز حقوق برخی بازنشسته ها وریز نشده،فامیلیشون با پ شروع میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
۴۵سل فقط قول دادن.عمل نه،حرف تاعمل میلیونها کیلومترفاصله دارد
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
با سلام طبق جدول ۲۶ تیر باید حقوق واریز میشد امروز ۲۸ تیر ساعت ۱۲ رو رد کرده هنوز حقوق رو واریز نکردن چرا ملت رو اذیت میکنین چرا تحقیر میکنین تو این گرونی ها بدبختی ها به خدا خسته شدیم یه روز قبله انتخابات ۳میلیون واریز کردین الان دارین از دهنشون میکشین بیرون ملتی که همیشه پای کار بودن این حقشون نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
1
0
پدرم فوت شده مادرم تنها با حقوق بازنشستگی که هفت تومنه با یه خواهر وخواهرزاده که همسر خواهرم فوت شده تو خونه مستأجری ماهی چهار میلیون اجاره سه میلیون براشون میمونه چطور زندگی کنن خدایی چیکار کنن
نگین رجبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
حقوق بدید امروز. حقوق ما 28 هست ولی هیچوقت 28 واریز نمیشه 29 و30.
شهلا خبازکافی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
0
0
در جدول پرداخت حقوق حرف خ زده شده ۲۳ هرماه امروز سی ام تیر ولی واریز نشده
قبلا بیست ونهم پرداخت میکردین، اگر جدول اشتباه است لطفا تصحیح کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
0
0
.چرا حقوق واریز نمیکنین من سرپرست دوتا بچه هستم الان چند روزه بچهام غذا نخوردن الان ۳۰ هست هنوز حقوقارو واریز نکردین ?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
0
0
سلام کاشکی به اندازه یک سر سوزن به فکر مردم این گرونی بودید بالای یک سال برای وام 20میلیونی ثبت‌نام کردم چند مدت گفتن تو نوبته بعد گفتن برسی میشه بعد از چند مدت گفتن سن بالا ی78سال هسته باید صبر کنید از عید تا با الان هم میگن یا این ماه یا ماه بعد به خدا نمی‌دونم چه کار کنم از سر نداری ومجبوری از مردم پول قرض کردم همه گرفتارند وپولشون می‌خوان شما را به خدا این قدر مردم را اذیت نکنین بعد هم میگن برای30میلیون ثبت نام کنید شما را به خدا قبلی ها را پرداخت کنید به یک گروه دیگه را وعده وعید بدین اجرتان با خدا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->